Brojna istraživanja potvrđuju kako se starosna granica djece sklona nasilju sve više spušta.
Vršnjačko nasilje najčešće se događa u školi, i to u vrijeme odmora u učionici, na hodniku ili u školskom dvorištu, igralištu… Po pravilu, u tim situacijama odrasli nisu prisutni. Nasilje se dešava i na putu prema školi ili pri povratku kući.
Samo škola u kojoj vlada ugodno i druželjubivo ozračje, gdje se problemi rješavaju nenasilnim metodama, a svi učenici zaštićeni, za učenike predstavlja drugi, sigurni dom.
Svjesni značaja preventivnog djelovanja u borbi protiv vršnjačkog nasilja i suzbijanja negativnih ponašanja, dva učenika iz četvrtih razreda, Edhem Šljivo IV2 i Faris Šatara IV5 razred, uz smjernice socijalne radnice Amele Muftić – Arapović, prepoznali su važnost projekta ”Vršnjačko nasilje”, istraživali, i prezentirali svojim vršnjacima na času Odjeljenjske zajednice. Čas Odjeljenjske zajednice je održan u IV2 i IV5 razredu, uz prisustvo razrednica Zinaide Fejzić, Sanele Omeragić, te direktorice škole, pomoćnice i socijalne radnice.
Važnost projekta ”Vršnjačko nasilje” , jest, da učenici postanu svjesni sopstvene uloge u situacijama nasilja i da razvijaju odgovarajuće socijalne vještine koje će im omogućiti da adekvatno reaguju.
Rad učenika imao je za cilj da ukaže na značaj angažovanja učenika u okviru interventnih i preventivnih programa realizovanih u školskom kontekstu.
Amela Muftić – Arapović, socijalna radnica