U srijedu, 12. maja tekuće godine s učenicima III3 razreda realizovana je mirovna radionica „Transformacija konflikta“ Ciljevi radionice su bili: kritički promišljati o donošenju odluka, razumjeti da ne možemo uvijek donijeti adekvatnu odluku, vježbati transformiranje konfliktne situacije u mirnu i shvatit važnost vlastitog aktivizma. Transformacija konflikta u kooperativnu interakciju je usko povezana s donošenjem odluka. Svi mi svakodnevno donosimo odluke i ponašamo se na način koji je manje ili više promišljen, svjestan i slobodan. Stoga se činilo važnim pozvati učenike da istraže ovu problematiku ispitujući ih o različitim situacijama iz svakodnevnog života, kako bi se utvrdilo da li su radnje koje čine dobrovoljne i slobodne ili ne. Nakon toga učenicima su ponuđeni nedovršeni scenariji s konkretnim i konfliktnim situacijama. Zadatak za sve učenike je bio da dovrše scenarije, tj. da opišu kako bi oni riješili taj konflikt. Bilo je veoma zanimljivo slušati ponuđena rješenja naših učenika III3 razreda. Nakon ove aktivnosti ponuđena su pitanja za refleksiju: Možemo li vratiti vrijeme i promijenuti neku situaciju? Zašto ponekad žalimo zbog vlastitog ponašanja? Postoji li ispravan i pogrešan način govora? Da li bi trebalo da se ponašamo i pričamo kao i svi drugi? Na osnovu prezentiranih ciljeva radionice zaključilo se da je ona bila uspješna i zanimljiva. Učenici su posebno pohvalili realistične scenarije i način vježbanja koji će im u budućnosti pomoći da se lakše nose s konfliktnim interakcijama. Ova radionica je u sklopu projekta PRO Budućnost „ Mirovno obrazovanje“ koji se ove školske godine provodi u našoj školi. Autorica radionice i koordinatorica projekta za našu školu je prof. Sedžida Hadžić.