Treća gimnazija je nastavila svoju tradiciju promovisanja ekološke osvještenosti i ove godine.
Učenici Emina Mašić, Selma Zukić, Ahmed Alagić, Bakir Haljevac iz IV-6 odjeljenja, te Katarina Šanje, Iman Bostandžić, Merima Mustafić, Hena Gojak, Armin Elezović i Tvrtko-Jasmin Dželilović iz III-6 odjeljenja, sa profesoricom Almom Gibović na čelu programa, učestvovali su u njegovoj realizaciji. Uz našu školu u projektu su učestvovale Elektrotehnička škola za energetiku, Srednja ekonomska škola, Srednja škola za saobraćaj i komunikacije, te Srednja škola za okoliš i drvni dizajn. Ovaj projekat već nekoliko godina ima za cilj podizanje ekološke svijesti, populariziranje obnovljivih izvora energije, te promoviranje ekološkog načina rješavanja problema moderne zajednice.
Tim treće gimnazije je vrijedno radio na realizaciji projekta i to u više etapa.
U sklopu projekta su snimali dokumentarni film o ekološkoj osvještenosti, o energetskoj efikasnosti, te snimali intervjue sa ekspertima u tom stručnom polju. U idućoj etapi su učenici vršili razna mjerenja. Ona uključuju računanje emisije CO2 na putu do škole, kao i razdaljinu koju učenici prelaze od kuće ka školi. Kako bi skupili sve podatke vršeno je anketiranje u cijeloj školi i svakoj generaciji učenika. Također, članovi timova svih škola su mjerili količinu električne energije koju škole troše na rasvjetu, te su uz računicu i brižno brojanje rasvjetnih tijela u školama dosli i do podataka koliko bi se novca uštedilo uvođenjem LED rasvjete. Još uz to, vagan je otpad svih vrsta koji se na dnevnoj bazi proizvede u školama. Ovo oključuje tehnički otpad, organski, te sve materijale koji ulaze u anorganski otpad, a mogu se naći u školi. Uz sve to, u našoj skoli su po prvi put ugrađeni i senzori za aktiviranje rasvjete, što je veliki korak ka krajnjem cilju, što boljoj primjeni i što većoj uštedi energije.
Velika je čast težiti ka poboljšanju ekološke osviještenosti te težiti ka rješavanju ekoloških problema s kojima se svi svakodnevno suočavamo. Zahvale koordinatorici projekta, profesorici Almi Gibović, te svim učenicima koji su učestvovali u realizaciji projekta.
Tvrtko-Jasmin Dželilović, III-6