U drugoj polovini novembra 2020. Učenici III 3 razreda su u okviru projekta „Mirovno obrazovanje u Trećoj gimnaziji“ izučavali fenomene komunikacije, predrasuda i stereotipa. Osnovni cilj aktivnosti je bio upoznati učenike/ce s osnovama komunikacije, pojmovima i implikacijama stereotipa i predrasuda u svakodnevnom životu, kao i načinima suočavanja i njihovog prevazilaženja. Nakon teorijskog okvira učenici su samostalno istraživali navedene fenomene, pisali su eseje i ispitivali prisutnost predrasuda i stereotipa u elektronskim medijima.
Tako je učenica Ajna Đapo u svome eseju napisala: „ Ispišimo vlastitu historiju, ali naučimo da katkada stvari moramo pogledati i kroz tuđe naočale. Nije svijet crno-bijel, unesimo mu boje, vedrine i svjetlosti. Ta vedrina smo mi. Mi koji poštujemo različitosti i njima se veselimo, mi koji se najjače grlimo i mi koji širimo ljubav. Širimo ljubav i otkinimo etiketu. Dopustimo da nekada gledamo srcem, da inzistiramo na uniji, a ne na presjeku. I na kraju, nikada ne znamo kakve ko životne utakmice ima u svojim nogama. Naučimo najprije saslušati i doživjeti, a tek onda formirati stav. Jer najbolje je ono što se krije unutra, s vana je sve stvar brze prolaznosti. “
Učenici/ce su pronašli veliki broj primjera predrasuda i stereotipa u elektronskim medijima i oni su uglavnom usmjereni na nacionalne manjine, prvenstveno Rome, migrante, žene, pokrivene žene, druge narode/nacije, rase i sl.
Ovaj projekt će se realizirati tokom aktualne školske godine uz podršku USAID-a i CRS, a moderatorica projekta je prof. Sedžida Hadžić.