Učenici prvih razreda naše gimnazije su se u okviru nastave Njemačkog jezika upoznali sa digitalnom alatkom StoryJumper te pomoću iste kreirali svoje mini-projekte na temu Personenberschreibung. Na zanimljiv i kreativan način učenici su predstavljali slikom i tekstom imaginarne osobe, opisivali likove i tako uvježbavali i proširivali svoj vokabular. Još jednom se pokazalo kako su odabrani digitalni alati u metodičko-didaktičkom smislu vrlo poželjni, obogaćuju i modernizuju nastavu, povećavaju motivaciju za rad i predstavljaju nešto, što je blisko našim učenicima koji odrastaju uz korištenje raznovrsnih digitalnih medija, isti pripadaju njihovoj svakodnevnici i predstavljaju poveznicu sa njihovim interesima i već uobičajenim načinom komuniciranja. Naši učenici su svoje digitalne-StoryJumper-knjige, koje su na nivou odjeljenja zajednički kreirali obogatili i zvučnim zapisima koji su pratili njihove tekstove pa su kao rezultat nastale zaista interesantne kreacije, čija je vrijednost možda ipak i prije svega bila u kolaborativnom načinu rada i kreiranju zajedničkog krajnjeg rezultata na Njemačkom jeziku.
Džananović Džemilamna, prof. Njemačkog jezika