Sarajevo Digital Marketing 2018

Adna Salković, Amna Vladavić, Adisa Čengić, Arnela Obralija, Ervin Golubović, Eldar Panjeta, Amar Čelo i Demir Muratović odlučili su u subotu, 10.11. ranije se probuditi, kako bi prisustvovali seminaru koji je organizovao, ujedno navedenu grupu učenika i pozvao, Džemal Hurić, poznatiji kao Džemo. Imali smo priliku u hotelu Hollywood, u edukacijskoj sali, čuti šta nam to predavači naše domovine, Srbije i Hrvatske imaju za reći i također upoznati mnoge studente ekonomije u Sarajevu koji su nama, maturantima, proširili vidike po pitanju studija na istoimenom fakultetu. 

Otpočeli smo opuštajućom i motivacijskom temom Kemala H. Balihodžića koja je glasila “Budite game changer-poduzetništvo i uspjeh”. Predavao je o poduzimanju sudbonosnog koraka u našem životu, kako bismo uspjeli kontrolisati novonastale strahove i time pronašli vjeru u sebi, kako bismo pomjerili granice i preuzeli potreban rizik koji nas dovodi do željenog. Zatim je scenu preuzeo Dragan Grubački koji  je izjavio da će u usporedbi sa Kemalom biti jako dosadan, što nije bila istina, jer smo u njegovom predavanju naučili kako biti prvi na Google pretazi i kolika je važnost prelaska na https. Posljednji pred pauzu bio je Miroslav Varga koji nas je, koliko nasmijao, toliko i naučio. Priklonio je važnost ljudskom zdravom razumu tokom korištenja digitalnih uređaja i obratio pažnju na sitnice koje se, na prvi pogled, ne čine važnim. Miloš Vasić je podučavao o takozvanom dropšipingu i zašto je baš on postao najpopularniji online biznis model. Nakon njega je uslijedio Miloš Đekić i objasnio kako efektivnije sačuvati budžet i postići maksimalne rezultate reklamiranja online. I Nedim Šabić koji nas je oduševio pričom “Kojim sadržajem oduševiti i Google i njegove korisnike?”.

Na prvi pogled možda i neobično predavanje da bi na njemu srednjoškolci prisustvovali, a u suštini i odličan test ozbljnosti, ustrajnosti i poštovanja prema drugima, njihovom vremenu i predavanju. Mnogo toga smo naučili o digitalnom svijetu u kojem živimo i njegovom budućem napretku i razvoju, a također smo se više puta i nasmijali. Ko bi rekao da krajnje ozbiljne, zrele i poslovne ličnosti mogu imati dobar smisao za humor kojeg mi, srednjoškolci, na osnovu njihove dobne starosti često ismijavamo. 

Arnela Obralija, IV-2

Najnoviji članci

Kategorije